Ezginurklc Selamlar 37 haftadayım bi anda yanımda bağırtı olduğu için baya korktum bu bebeğe zarar verirmi
Busraaydiiin1 Ezginurklc Bi sıkıntı olmaz canım bende de Bi kere korku olmuştu araştırdım doktorumada sormuştum Bi sorun yaratmaz demisti. Bebeğinin hareketlerinide takip et hareket ederse zaten iyidir