Beyzamete merhaba, ben gebeliğinin başında ümit Batıkent hastanesine gidiyordum ancak 20. Haftadan sonra Anadolu hastanesi tanser şensese geçtim hergün iyiki de geçmişim diyorum. Doktor beyin çok hastası olmasına rağmen kesinlikle tek tek ilgileniyor, kafama takılan herşeyi gerek muayene de gerekse de telefonda cevaplıyor. Ayrıca hastane diğerlerine göre çok hesaplı. Ben çok memnunum tavsiye ederim size de yalnız ilk randevuyu almak biraz zor hemen hemen 1 ay sonrasına alabiliyorsunuz.