Miraygvrcn Kızlar çok kararsızım emzik ve biberon konusunda öneri yapar mısınız 🙏🏻 Çoğu kişi avent Philips diyor sizce 🥰🙏🏻
MerveeD Miraygvrcn biraz once emzik sıparısi verdim awent aldım 118 TL idi 87 TL ye dustu 2 aydr takipteyim hemen aldım düşünce 2 li
Beybisininannesi Miraygvrcn bende aventcilerdenim Şu an joker babyde avent ürünlerinde indirim var düşünürseniz
Tansum Miraygvrcn valla biberon avent alcam emzik te bibs diye bi marka var çok övüyorlar onu alacağım benim de ilk gebeliğim neyi iyi duysam onu alacağım yani 😀
Poyrazin_annesi Ben emzık olarak nuuk marka aldım 2li Bıberon olarak avent aldım ama aventın uçları pıyasadan kalkıyormus satılmicakmıs oyuzden gttım bide lansınoh aldm
dilarakocc Bende şeyi çok merak ediyorum siz yıkadınız mı acaba? Yıkadıysanız nasıl yıkadınız normal elde mi deterjanla falan mı nasıl
bsraaktan Bende aventin emziğini aldım az önce indirimden e bebek kargo parası koyuyordu trendyoldan aldım kargo ücreti bedava olarak biberonda eczanede çalıştığım için mamajo chıcco avent lansınoh hepsinden aldım uygun fiyata
Leselis Lansinoh biberon kullanıyorum emzik pek tutmuyor o yüzden iyi bi marka almadım ama biberondan memnunum