Livan Ben kendi doktoruma sordum iyi bir doktordur. 4. Aydan sonra istediğin gibi boyayabilirsin dedi ben ombre yaptırıyorum dedim önemli değil diplerine de değebilir dedi. Organik boya faln demedi ama en az 4.ayı geçmeniz gerekiyor ben 7.ayda boyatacağım