Poyrazin_annesi Meraba arkadaslar deneyıp memnun kaldıgınız bebek maması var mı . Bnm aklımda bebelac gold ve sma marka var ama bılemedımkı yaa. Siz ne tavsıye edersınız
gamzosgamzos Poyrazin_annesi kızıma 2 yaşına kadar SMA kullandık çok memnundum gaz kabız yapmadı kilo alımı iyiydi basta aptamil aldık cok gaz yapmisti bebelac golda gecmistik oda kilo aldırmadı en iyi SMA geldi bize 😊
Bayancorek Poyrazin_annesi çevremdekiler hipp kullanıyor ve gaz problemi yaşamadıklarını söylüyorlar bende ondan almayı düşünüyorum
Poyrazin_annesi Bayancorek dduygu1 Hipp markayı bende duydum ama baya pahalı geldi bana e bebekte görmüstüm. Acaba ilk etapta daha uygun mamalarımı denemelıyım