Melekkiz_1 bende çok araştırdım doğumun nasıl olacak bilmiyorum normalse m al sezeryan olacaksa l al bence. Ben 80 kiloyla doğuma girerim diye düşündüm doğumum nasıl olacak bilmiyorum o yüzden xl almıştım sezeryan olursam dikişi sıkmasın diye. Açtım baktım keşke l alsaydım diyorum bana büyük gibi geldi hatta atabilirsem resim atayım