Ipekgulll Kızlar suyum azalmış doktor havuç suyu önerdi 32 haftalığım. Bu durumu yaşayan oldu mu ne gibi şeyler tükettiniz acaba ? Bi de bilen biri cevap verebilir mi sıvı azlığı gelişme geriliği mi demek oluyor
505050 Ipekgulll bende 28 haftaligim bana da suyun az gözüküyor su içmiyor musun dedi ama 4 lt su içiyorum genelde benimde kafam çok karıştı başka doktora gozukcem bide
minikportakal Ipekgulll ben ayrıntılıya gittim bebeğim 8 10 gün ileride ama sıvım olması gerektiğinden çok az miktarda az dedi doktorum sadece havuç suyu iç dedi günlük içtiğim suyu (3 ltre) söyledim suyun iyiymiş dedi sadece havuç suyu iç dengeler dedi gerilim geriliği olduğunu hiç duymadım
Mucizem_211 Ipekgulll kuzum önlem alınmasa yapar ama bak senin doktor fark etmiş ve sana öneride bulunmuş o yüzden sıkma canını fark edilmeseydi hep o şekil kalsaydı Allah korusu gelişme geriliği olurdu ama Allahtan fark edildi bol bol su iç bide günde 2 bardak sabah akşam havuş suyu tüket Allahın izniyle düzelir 🤗
Saelif Ipekgulll banada azalma var dedi havuc suyu degilde havuc cok yedim bide bol su ic dedi doktorum cok sukur suan iyi 30 haftaligim
Ipekgulll 505050 Evet bayağı baktı doktor çocuğun hareketlerini hissettiğim en çok sağ tarafın o tarafta hiç su göremedi hatta
Ipekgulll Villanelle Haftasına uyumlu kilosu da iyi dedi ama yine de sıvı azlığı gelişme geriliği yapıyormuş diye duydum
Villanelle Ipekgulll yok eğer haftası ile uyumlu ise gelişme geriliği yoktur. Gelişme geriliği olunca bebek amniyon sıvısını az yutmaya ve az idrar yapmaya başlıyor ve o sebeple azalıyor sıvı
minikportakal Ipekgulll daha başlamadım canım katı meyve sıkacağı sipariş vereceğiz bizde yoktu doktora sordum gün aşırı 2 bardak şeklimde içebilirsin dedi
Ipekgulll minikportakal anladım bende komşumdan ödünç aldım 2 hafta boyunca sabah akşam dedi bakalım inşAllah düzelir
Mimik 32 haftalik, normal bisurec…ben 24.haftalarimdan beri yasamistim… Dogum yaklastikca su azaliyormus, doktorum boyle demisti.. Endise etme bol bol dinlen, bol sivi tuket… Su azligi bebeginde bi soruna sebep olmaz insaAllah
Mimik Ipekgulll endise etme,ben riskli gebeydim su azligiyla… Ve saglicakla kucsgima aldim prensesimi… InsaAllah darisi basina🥰😘