5haftalık hamieyim. Hamile olduğumu öğrendiğimde 10gündür koronaydım. Doktorum korona atlatanlarda düşükler görebiliyoruz ama illa olacak değil dedi. Korona atlatıp düşük yapan var mı? Bana hep düşecekmiş gibi geliyor, karnım çok ağrıyor. Düşük tehlikesi nasıl anlaşılır? Doktor neye göre dşük riski olduğuna karar verir? Bunları merak ediyorum.