ozgnr-Al ben birtek kahvaltıda tüketiyorum oda halk ekmeğin poşet içinde olan organik ekmeğini.çok sert ve ekmek gibi değil ama bağırsaklarıma iyi gelsin diye onu tüketiyorum.karnonhidrat almamaya çalışıyorum.haftada bir kerede kendime ödül olarak kahvaltıda simit yiyorum.şimdilik ekmek pialv makarna yememeye çalışıyorum ilerleyen haftalarda nasıl olurum bilmiyorum.şuan kendimi tutabiliyorum