Tugcely bende 32+3 deyim geçen hafta bende çok yaşadım adet sancısı gibi oluyo arada belime giriyodu ve bebek toplanıyo sertleşiyodu iki gün önce kontrolüm vardı doktor yalancı sancılardır artık olur arada dedi nstde de sancı çıkmadı bide magnezyum kaynaklı olabiliyormuş magnezyumu düzenli kullanımda rahatlıyorsunuz bu hafta daha az yaşıyorum