Canimbebegimm41 Fiyatları çoğu mağazaya göre uygun geldi bugun gideceğiz ama sormak istedim alıp kullanan var mı 💐
Hkaraaslan Canimbebegimm41 biz büyüyebilen beşik karyola şifonyer ve dolap aldık çilekten kuruldu çok güzel tabi daha kullanmadık ama☺️
Sgnn Canimbebegimm41 ben aralık başında 2 kapılı dolap aldım sadece şubat 26da teslim edecekler. Teslimat süreleri inanılmaz uzun bilginiz olsun
Beyzz6 Canimbebegimm41 teslimat stoklara göre değişir fabrika Bursa’da zaten bende yıllarca çilekte çalıştım asla sorun yaşamazsınız mallarının her zaman arkasında bide verdiğiniz paraya değiyor
Canimbebegimm41 Beyzz6 markaya yönelik bi korkum yok ama 2 ay teslım edilme süresi cok uzun geldı o zmaana kadar doguruyorum 🤣 ama tabı bugun gidince konusuruz yıne 💐💐