eesin21 Ben dogurmaya geldm 37haftalgm karnım var bana gore ve çok agirlaşmadm hala hiperaktifim bebeymin kilosuda önde görenler küçük diyo heralde kazan göbekli hantal bişey bekliyorlardı ilk kez devlette muaineye gttm 34 haftalgm ddm doktor hamilemisin diye sordu salak şey🤣🤣bende yok yastık bagladm ddm 🤣aman boşver beni sadece bebek ilglendirir kilosu boyu saglıgı yerinde olsunda tek göbeksiz olalm 🤗bu arada hamilelgm rahat geçti berki koca göbeklı bişey olsaydm bukadar rahat olamazdm üzülme sende🤗🤗😘