Hamile oldugumu ögrendikten iki gün sonra covid oldugumu ögrendim. Saglık bakanlığından aradıklarında sadece parol içebilcegimi söylediler. Bugün özel hastaneye bebegin kalp atışını duymak için eşimle beraber gittik doktora durumu anlattığımda kan sulandırıcı kullandın mı dedi. Bende kullanmadım dedim. Bana kan sulandırıcı verdi. Ama ben covid olalı 2 hafta oldu. Kan sulandırıcı kullanmama gerek var mı acaba? Bu durumu yaşayan var mı?