Mirayyusuf 37 haftalık hamileyim dün geceden beri belimde ağrı var bide göğüs altimda da var sizce normal mi evde acilmamiz olduğunu nasıl anlarız acaba ilk kısımda sezeryan oldum oğlumda sezeryan olucm mecbur ama bebeğim baş aşağı normal pozisyonda evde nasıl anlarım acilmmn olup olmadığı bel ağrım çok var doğrulamıyorum.
Estur Mirayyusuf bu ağrılar düzenli değilse merak etme bence canım bende 37 haftalığım arada bir sancı vuruyor ama düzenli olmadığı için geçiştiriyorum. Açılmayı da evde anlayabileceğini sanmıyorum bir işaret lazım nişan ve suyun gelmesi gibi olabilir
Estur Mirayyusuf aaa iyi maşallah gözün aydın 😅 Allahım darısı bana inşallah. Yine de kasılmaların ve sancıların sıklaşması rahim ağzını açar canım ama yine de çok oluyorsa ağrı git bir görün istersen aklın kalmasın.