karamella_ Kızlar dün geceden beri belim çok agriyo yanma hissi de var belimde ara ara karnıma ağrı giriyo o bi şiddette devam ediyor daha çok cogalmiyor uyuyunca sıkıntı yok ama uyuyaninca çok ağrıyor
Zehra9616 karamella_ sancilarinin araligina dikkat et gelip gitmez kalici olur dogum sancisi ve yavas yavas cogalir cnm
bebemkalp Benimde sağ karnıma doğru kasığıma inen bir sancı saplandı hiç hareket edemedim ilk önce şimdi biraz daha azaldı ama gitmiyor 39 haftalığım