Betus93 Gebelikte tek doz yeterli diyor güvendiğim doktorlar, mutlaka bu yaptırılmalı. Ama devamı için karar tamamen size kalmış. Ben de ilerleyen yaşlar için kararsızım. Önemli bir aşı aslında, riske atmaya da gerek yok. Şuan için aciliyeti olan bir şey de değil, gebelikte yeterli olan dozu yaptırın mutlaka.