bebislerimi_buyutuyorum AyferayK ben iliadin bebek spreyi kullanıyorum doktor kullanabilirsin dedi zaten onu kullanmasam nefes dahi alamıyorum 🙄
Mimii94 Illidin kullanilmiyo diye biliyorum ama 🙄 bana doktor serum fizyojik verdi eczaci da sadece bunu kullanabilirsin demisti
AyferayK Mimii94 serum fizyolojik kesinlikle açmıyo diğerleride damar büzüşmesi yaptığı için çekiniyorum deli etcek bu burun beni😂
bebislerimi_buyutuyorum AyferayK o sprey olmazsa ben yokum 😂 cidden burun aşırı önemli bir organımızmış🥲😅