Gamze2005 Adetıme 7 gün var bıraz önce kabız olmusum ıkılarken vajınadan 3-4 damla kan aktı hamılelık beklıyordum ya 🥲
Canpolat Gamze2005 canım test Al yapsana bi yada en yakın hastanenin aciline gidip bi kan ver en iyisi
Ayse_dnmz Gamze2005 Cok sabırsızm ben adetime iki gün vardı acilde kan vermistim 😅 umutlanmamak ve zamana bırakmak isterseniz tabi sonra yapmanız en doğrusu ama benim acabalarim içimi kemirir hep
LeilaNilay Gamze2005 bendede 2ci cocugmda oyle oldu.kabz olmustum.peceteye silerken kan gordum. Sonra hamile oldugumu oyrendm
Canpolat Gamze2005 erken gebelik testleri var adetten 6 gün öncesine kadar sonuç verebiliyor ondan bahsettim
Ayse_dnmz Gamze2005 benim adetime iki gün vardı daha evde kaset test yaptım iki çizgi çıktı hemen çok net hemde
Gunesveay Gamze2005 Bazen hemoroid olabiliyor kabızlık durumunda zorlayinca bnde de bi kac kere olmuştu vajinadan gelmiş sanabilirsin veya 7 gün varsa yerleşme kanaması da deniliyor oda olabilir inşallah gebesindir canim ağrın vs var mı?