Mervii benimde tüp bebek canım bende de olmuştu kahve lekeler vajinal Progestan kullanıyoruz kahverengi gelişebilir demişti doktor sonrası 9. Hafta yoğun bir kanama geçirdik hastanede yattım iğnelerle durdu şimdi 12+4 oldum ve halâ arada kahve geliyor bol bol dinlen keyfine bak istirahat et bir şey olmaz Allah’ın izniyle inşallah