Bende sezeryan doğum yaptım hamileyken zaten göbeğim fazla yoktu oyuzden göbeğim kalmadı kalır diye kodex tayt korse kullandim 2eltimde göbekleri kalmış onlarda sezeryanla doğum yapmışlardı beni kıskanıyor nasıl göbeğin kalmadı bende zayifliycam faln diyolar