24 haftada 9 kilo aldığım için doktorum şüphelenmişti zaten ama kilo almaya yatkın bi insanım daha önce 25 kilo verdim tip2 vardı geçmişti hayatım diyetle geçtiği için hamileyken biraz abur cubura abanmıştım 😀 50 g taramada 183 çıktı şekerim doktorum sınırın üstünde başka yüklemeye gerek yok şeker var sende dedi bi korkuttu beni neyse diyet listesi kanlar vs her gün 4 kere ölçüm yapıyorum ilk 2 gün diyete uydum sonradan hafif kaçırdım falan derken poğça yedim 101 çıktı tatlı yedim 100 çıktı cips yedim patates yedim makarna yedim yine düşük benim şekerim yok mu anlamadım doktorum diyete uyuyorum diye biliyor 1 kilo da vermişim değerlerin çok güzel dedi ama ben diyet yapmıyorum desem yeridir 😂 anlamadım bu işi 🙈 tatlıyı biraz kestim beyaz ekmeği biraz kestim bu kadar kolay olduğu için mutluyum ama bilemedim belki de çok kilo almayım diye korkuttu beni doktor ama 183 çıkmıştı yani anlamadım ben bu işi gebelik şekeri var mı yok mu 😀