Hafsa13 Arkadaşlar 37+4gunlukken sancılarım başladı bayram akşamı hafif ağrılarım vardi gün ağrılarımdır diye gecistirdim ama bayram sabahı 10 dk bir sancılarım artınca sabah 8 de hastaneye gittik nst ye baglandım nst de sancim çıkmadı ebe alttan muayene edelim olmadi eve gidersin dedi ve muayenede catimin normal doguma müsait olduğunu 3 cm acikligimin olduğunu söyledi yatisim yapıldı odamda sancimi çekmeye basladim bi dahaki muayenede 6 cm açılma olduğunu epidural isteyip istemediğimi sordular istedim haliyle ve ara ara muayenem yapıldı tam 9 cm olmustum 1 cm daha açılsın dogumhaneye geçelim denildi bi grm sanci hissetmedim ebe ıkınmamı söyledi iki kere ıkınma sonucu dogumhaneye alındım 5 dk etmeden minik kızım doğdu hiç korkmayın doğumdan ben o kadar olumsuz doğum hikayesi dinledimki çok korkuyodum 6 saatte kendi sancılarımla dogurdum fakat epidurelli çok memnun kaldım yine doğursam yine epidurelli doğururum rabbim kimseyi o yolda koymasın herkesi kurtarsın
azemannesi Hafsa13 ozeldemi devlettemi dogum yaptiniz bu arada hayirli olsun rabbim hayirli ömürler versin yavrunuza💕
Sevdhusna Hafsa13 gozuniz aydın canım peki bu epidurel de uyuşukluk falan his kaybı baş ağrısı birşey varmı bende şuan 37+4 um:) kızınızı opyrz
58Vildan canım ne güzel hiç agrı sancı hissetmemişsin 😍 Rabbim analı babalı büyütsün 🙏 açıklıgın artarken hissettin mi alt bölgende ağrın oluyor muydu?
Hafsa13 Allah razı olsun canim yoo hiç alt bölgemde ağrı hissetmedim evde ara ara olan sancılarimla gittim 3 cm olmustum hiç anlamadım bile
Pamusekerannesi Hafsa13 allah bağışlasın. Epidural olunca ikinmayi hissediyor musunuz yoksa rast gele ebe ikin deyince mı ıkınıyorsunuz?
Hafsa13 Pamusekerannesi bana baskı hissediyomusun dedi hissetmedigimi söyleyince sancımı takip etti ıkınmamı söyledi güzelce ıkındım 😊
KezibanUan Hafsa13 Allah hepize böyle güzel doğumlar nasip etsin İnşallah 🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻 SAğlıcakla büyütün meleğinizi 🙏🏻 Kaç dikişiniz var acaba
Adakus Hafsa13 hayırlı olsun 🙏🏻🤗🤗 Doğumu başlatmak içim bşyler yaptınız mı yada bşyler içip yediniz mi yoksa kendiliğinden mi geldi sancılar 😊 bende 36 oluyorum yarın artık hareketler işkence gibi geliyor 40 haftaya bile kalmak beni korkutuyor ☹️