Kızlar 10 haftalık gebeyim ve başından beri riskli bir süreçteyim. İlaç kullanıyorum ve tuvalet dışında yerimden kalkmamaya çalışıyorum. Benim doktorum özellikle bir pozisyon söylemedi ama internette çok fazla farklı bilgi var. Size doktorunuz tarafından şöyle yat dediği bir pozisyon oldu mu?