TubaDMR4 🥰 Mihrimah isminde olan bir çok kız çocuğu gördüm gorduklerimin hepsi gerçekten çok çok güzel kizlardi enerjileri yüksek oluyor girdikleri ortamda hemen dikkat çekiyor bebekliginden itibaren hep böyle huy olarak çok zor bı karakter değil çok zeki çok akıllı ama bı o kadar hareketli bı çocukluk geçirdi bebekken ilk üç ay her ebebk gibi gaz sancisindan ağladı ama diğer anlamlarda çok cana yakın insan canlisiydi hiç kimseyi yadirgamadi bazı bebekler ağalar falan bizimki aksine kucak kucak gezerdi 😀🤭 güler yüzlü çok merhametli şuan 5 yaşında yere egilmeme bile müsade etmez anne dur ben vereyim kardeşim var karnında sen eğilme der 😌 çok merhametli vicdanlı güzel bı kız benim kızım insaaallah sizin mihrimahinizda böyle merhametli vicdanlı bı çocuk olur ☺️🙏