Deletedmom455465 Kızlar dün bu ilaca başladım sabah akşam fitil olarak. Sarımsı kahveye dönük lekem vardı. 2 3 gündür de sanki sancım kasık ağrım vardi ilacı kullandıktan sonra geçti. Bu normal mi yoksa yolunda gitmeyen bir şey mi var
Nilufer_ Deletedmom455465 progestan düşük yapma riskine karşı verilen bir fitil canım, merak etmeyin herşey yolundadır.
butterfly35 Deletedmom455465 canım benimde hamileliğin başımdan beri düşük riskim var 10.haftamdayım hala sabah akşam ağızdan progestan kullanıyorum ve 6 kez proluton iğne oldum. 2 3 hafta lekelenme durmuştu ama bu hafta 3 kez yine geldi kahverengi lekelenme. Hatta biri bu sabah geldi. Tuvalet dışında yerimden kalkmamaya çalışıyorum. İnşaAllah sağlıkla alırız evlatlarımızı kucağımıza. Benim açtığım postlara bak orada iç rahatlatan dönüşler var. 9 ay kanamalı gebelik geçirip sağlıkla kucağına almış kişiler var ♥️
minikkelebegimmmmmm Deletedmom455465 ben hala arada karnım falan ağrıdığında kullanırım.17 haftalığım şu an.kesiyor ağrıları.müthiş bir ilaç(ertesi gün tüm gün akıntı olarak fazlasının gelmesi dışında tabi😄)
butterfly35 Deletedmom455465 kanamalı da olmuştu kahverengi lekelenmede. Bu sabah kahverengi lekelenme oldu.
butterfly35 Deletedmom455465 Doktorum net bir sebep söylemedi neden olduğuna dair. Ama gördüğün gibi her şey pamuk ipliğine bağlı herkesin hamileliği bir değil kimseyle kendini kıyaslama bazısı her şeyi yapar ağır da kaldırır hiç bişey olmaz bazısı hiç bir şey yapmaz en ufak şey de kanama olabilir demişti. Bol bol yat dinlen ve kabız olma ıkınma der sürekli. İnsan elinde olmadan stres yapıyor dua ile Rabbime sığınıyorum. Allah evlatlarımızı korusun 🤲🏻