Busakts benim sık sık kanadı ki 7haftalıktsn başladı doktora sordugum da kalbimiz fazladan kan pompaladıgı için damarlarımız genişliyormuş ve bazen kanamaya yol açıyormuş fazla ve sürekli olmadugı sürece sıkıntı yokmuş hapşurunca da kanıyor ama korkmayın bir sıkıntı yok🙆🏻♀️