Dfnemira Merhaba kızlar 19 haftalık hamileyim dün nasıl oldu da unuttum kan sulandırıcı hapımı atmayı unutmuşum şimdi de stres yapıyorum bir sıkıntı olur mu diye başına gelen oldu mu acaba
Buzlubadem Dfnemira ben de unuttum geçenlerde dr umu arayıp sordum hemen iç ve bundan sonra bugün aldığın saatte almaya başla dedi. Ben de saat kurudum artık unutmayayım diye sen de öyle yapabilirsin. Gece alıyorum gündüze çevirdim.
Dfnemira Nilufer_ ayy içim rahatladı canım valla çok teşekkürler hamilelikten unutkanlık çok oluyor bide takıntılı biri olunca çok kafaya taktım çok teşekkür ederim☺️🥰