37nci haftadayım çok fazla kaşıntım var kan testi verdim temiz çıktı hamilelikte oluyor deyip krem verdi doktorum ama ilk iki gün rahatlattı sonra tekrardan başladı kaşıntılarım artık psikolojim alt üst oldu dayanamıyorum her yerim yara bere içinde ellerim ayaklarım inanılmaz kaşınıyor yok mu bir çaresi bunun kızlar böyle olupta geçen var mı ?