Edanur_Oz2 Çok az kaldı doğuma 2. Gebeliğim neler olucak çok meraklı ve heyecanlıyım. Sizler nasılsınız bu hafta da
Leylayz Edanur_Oz2 bende 37. Haftamdaym yaklaştkça biraz beni de heyecan sarıyor ama kızıma kavuşacağım diye düşünüp bastırıyorum henüz günümüz Belli değil, Allah bebelerimizi sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin
Su_damlasi Edanur_Oz2 bende 37 haftadayim sanki hiç dogmaycakmis hep içimde buyuyecekmis gibi hissediyorum😊 doğumu düşündükçe heyecanlanıyorum
Sweetybaby Edanur_Oz2 bende 38+5 im. 2. Gebeliğim. Bende çok stresli ve heyecanlıyım. hayırlısıyla inşallah sağlıkla doğururum bebeğimi🤲🏻💕
Seyma_61 Bende aşırı heyecanlıyım hele gün verdikten sonra uyuyamıyorum bile gece gündüz aklımdan çıkmıyor napcaz bilmiyorum 😁🤭
Edanur_Oz2 Poyrazin_annesi 36 da gittiğim de doktor söylemedi salı günü kontrolümüz var bakalım o zaman öğreneceğiz 😊
Kendineanne Edanur_Oz2 yeni 38 olduk 37 de nişanım geldi hala bekliyoruz sancı var düzensiz salı sezaryen olacak normal doğmazsa
Arashsn Edanur_Oz2 bende 31 haftalığım ayni şekilde stres korku heyecan nasıl olacak kaygıları biide ağırlasmanin eklem ağrılarının verirdigi rahatsızlıklar hayırlısı ile sonuçlansin da İnşallah bebeklerimizi alalim kucağımıza