Alya44 Kizlar salı sezaryenle doğumum var doktor bigun önce Corona test istedi pazartesi akşam test yapsam salı sabahi saat 8 den önce sonucum cikarmi acaba
MerveeD Alya44 persembe gunu kuzenim gece test verdıcuma gunu oğlen 12 de cıktı nedense bu aralar gec cıkmaya basladı
Alya44 Bilemedim ki şimdi eşimin is nedeniyle mecbur pazartesi günü gidebilirm anca daha erken gitme ihtimalim de yok ki