27 haftalık gebeyim ve bugün kendimi o kadar bitkin hissediyordum ki anlatamam. Bi şeyler yemeye çalıştım ve yemekten 2 saat sonra istifra ettim. Başımın ağrısı bir yana belimin sol kısmında da ağrı hissediyordum. Gün geçtikçe bi şeylerin zorlaşacağının farkındayım ama bunlar normal mi? Yanıtlarınız için teşekkür ederim.