Kalp atışı duyulduktan sonra ki randevuya ne zaman gittiniz yada ne kadar süre dedi doktorunuz? Önceden kaybım olduğu için tekrar kontrol edelim kalp atışı için dedi Dr 2 hafta sonraya randevu verdi ama o süre bile uzun geliyor korkuyorum bazen sizin fikirleriniz nedir sık sık ultrason zararlı mı????