Arkadaşlar merhaba 18+0 haftalık hamileyim. Doktorum bi kaç hafta önce bebeğim için kıza benziyor demişti dün tekrar gittim kesin erkek dedi. Erkekten kıza cinsiyet değişikliği yaşan oldu mu aranızda hiç? Yani erkekten tekrar kıza dönme ihtimali var mı sizce? Tabi ne olursa olsun sağlıkla alayım kucağıma inşallah orası ayrı:)