Arkadaslar burada sezeryan doğum yapan varmı. Muayne oldum ama bir duzene koyamadık çünkü cok dolu ayda bir bulursam gidiyorum. Ama bu şekilde gebelik takibim eksik kalıyor gibi .en son ocak ayinda gittim birdaha ne zaman randevu buluruz bilinmez.
Devlet hastanesine guvenim var ama. Her gittiğimiz de asistan doktor ile görüştüm ilgi.alaka iyi ama birde doktoru görseydim. Varmi fikriniz bilginiz doğum hakkinda