Ipekgulll bende evime yeni taşndm bir buçuk ay filan oluyor çok fazla ayakta kldm illaki düzen hemen oturmuyor yine karınca gibi geziyorum evde kuzenlermden rica ettim iyice agırlaşmadan en azndan oglumun kıyafetlerini yıkayıp ütüledm ev temzliginede bşladm ama zorlanıyorum baya