Symylldz Seydaisik Bizim kese fasulye şeklindeydi bir kaç ultrasonda erkek diyen doktorlar da oldu bir çok belirti erkeği gösteriyordu 18-20 haftalarında kız olduğunu öğrendim (çokta sevindim) ♥️ doğruluğu bende tutmadı 🤗
isil0 Seydaisik yumurta şeklinde olana kız diyolar bu şekilde olana erkek bence seninki erkek 👨 sağlıcakla al kucağına inş
Seydaisik minikbebegim19 Doğrudur, bende bi kaç postta görmüştüm de tahmin yapanı bi şansımı denemek istedim :) zaten şu an 14+3 üm ama miniğim bacaklarını kapadı göstermedi 🥰
KaderKeklik Deletedmom72728 https://imgyukle.com/i/EQLgGp https://imgyukle.com/i/EQLc56 canım banda bakarmisin sana zahmet ❣️🤗
ebskrcl Seydaisik yuvarlak kese kiz fasulye gibiyse erkek derler bence kiz hayırlısıyla kucağına al inşallah 🙏 hayırlı evlat olsun inşallah