Alya2710 Seda5454 İlk dogumu konakta yaptım suan ikinci için adatipa başladım devlete gitmek istiyorum ama sira yok hic
ayshe54 Seda5454 ben hem devlet perinatoloji hemde özel klinik Reyhan kaplan hafızoğluna gidiyorum. Devlette sıra bulamıyorum diyen arkadaşlar mhrs den pazartesi-salı ve cuma saat tam 16da girin bir sürü sura cıkıyor. Ben 29. Haftadayım hiç sıra problemi yaşamadım hep buldum hep. Bana doktor dedi saat tam 16.00da gir diye ve sıra cıkıyor
Seda5454 Alya2710 ben devlete gidiyorum arastirmaya sinan zorsuya genelde iyi doktor tecrubeli ilk kizimdada eski dogum evindeydi orda dogurdm ama doktorum erdal çildi o zaman oda iyiydi oda ozele gecmis bazen bilge hastanesine gittim bende dusuremeyince 2 3 kere ama arastirmada dogurcam 2. Gebelik benimde
Alya2710 Seda5454 henüz sira bulamadım valla nasıl bulucamda gidicem bi fikrim yok özelde fiyatlar çok uçmuş ya bu sefer o kadar para vermek istemiyorum açıkçası
Hsnycvk Seda5454 ben de ilk muayenemde devlete gittim mehmet musa aslan a iki hafta sonra gel dedi randevu alamıyorum nasıl geliceksem🤦🏻♀️
Diktas Hsnycvk 36.haftanın içindeyseniz b bölümünde triyaj dan sıra veriyorlar sabah erken gitmeniz lazım erken muayne olmak için
Annebebek34 Mesai dışı polikinlikleri oluyor pazartesi salı bide Perşembe sanırım saat 3te sıra vermeye başlıyolar saat 5te yada bucukta muayene başlıyor bi şansınızı deneyin
Hsnycvk Annebebek34 geçen hafta cuma günü 18.40 a alabilmiştim randevuyu şaşırmıştım herhalde nöbetçi falan diye düşündüm bilmiyordum teşekkür ederim🤗
Hsnycvk ayshe54 ben de saat 16.00’ da girmeye çalışıyorum ama dediğiniz günlerde girmedim sanırım teşekkür ederim☺️
Seda5454 ayshe54 bunu bende denicem bazen dusuremiyorm devlete sira bilmiyordumda iyi oldu ogrendigimiz tesekkurler 👍🤗
Sennurrrsee Medar hastanesinde Dr Halit bey ile gorustum ben . Ozel ilgileniyor,bilgilendiriyor.devlette testleri yaptirip ozelde kontrole devam etmeye karar verdim.