papatya981 Kızlar e bebek kalıpları nasıl 1 3 , 3 6 vs kıyafetler yok 3 ay 6 ay 8 ay var 3 aylık bebek 62 cm yaziyor sizce 3 aylık olanı tam 3.ayinda giyebiliyor mu yoksa 6 aylık yazandan mi alsam nasıl kalıplar ?
Zeyyyn papatya981 valla canım o değişiyor ben yenidoğan diye aldım olmadı daha sonra başka aldım kıyafetin cinsinden modeline değişiyor yenidoğan üstleri büyük oluyor altı tam oluyor şans işi İnternetten alıcaksan mağazadan görerek almak daha iyi
Imasleeper papatya981 valla bende tecrübeli olmadığım için gidip alıyorum hep elime 3-6 ay zıbın alıyorum 0-3 le karşılaştırıp bakıyorum inan hiç bi değişiklikleri yok 1 cm fark atar en azından 6-9 ve 9-12 de öyle resmen aynılar bende o yüzden 0-3 yerine hep 3-6 aldım valla