Zumranurelsev 27 haftalik olucam ama adet agrisi gibi oluyor bugunlerde sık bastan beri günüm gelince olurdu sizce normalmi
MMmerve_ Zumranurelsev ayaklarını sıcak tut ıdrar tahlılo vet ıstersen bu aylarda enfeksıyon vs cok oluyo. Idrarını yaparken yanma falan varsa ozellıkle doktoruna danıs bana sordu varmı dıye yok dedım olsaydı tahlıl verdırıcektı
papatya981 Zumranurelsev bu haftalardan sonra kasılmalar oluyor bazı kişilerde belki onları hissediyorsundur canım