Kızlar doğmuyor bu kız nasıl yapacağız
Benimde doğmuyor 39+2 bekliyoruz bakalım😀
Benimde doğmuyor 39+0 sabrım taşıyor artık 😄
38+5 benimde gelmicek diye korkuyorum 🤦♀️
38+6 bende beklemedeyim