Aysegul30 Kizlar mrb 33+5 im bebislerin kiyafetini ne zaman yikadiniz ben yarin yikayacam utuleyecem insallah bide neyle yikadiniz dalin toz iyimi
Dygeymen Aysegul30 canim ben hep dalinin alerji yaptgini duyuyorum bende ya haci sakir bebek tozu yada uni baby bebek sivi detarjanini dusunuyorm
Aysegul30 Dygeymen anladim canim bende kararsiz kaldim dalin yumusak guzel yapiyo diye duydum bakalim
Elcnerdgn Dygeymen uni babynin sıvı deterjanını öneririm birebir yıkadım ve cok memnun kaldım toz deterjana gerek Yok bence ☺️
Elcnerdgn 33haftalığım 30.haftamda yıkayıp ütüledim cünkü zor oluyor hemde baya bitmek bilmiyor diyebilirim. Ben şahsen Uni baby nin sıvı deterjanını kullandım sadece ve yeterli oldu. Yeni doğan icin zaten, ve bebeğim doğuncada uzun bi süre bunu kullanmayı düşünüyorum cok memnun kaldım
Elcnerdgn Aysegul30 valla bir an önce yap bence çok uğraştırıyor cünkü havada malum sıcak ütü falan bayıyor insanı 😂
Narcicegi Bende 34+3 civarı yıkadım ütüledim yani geçen hafta. Dalan %100 zeytinyağlı granül sabun tozu var onla yıkadım mis gibi oldular tavsiye edebilirim
Ayseguldnzmstk Aysegul30 38 haftalık olduk daha dün yıkayıp ütüledim🙈😊 tozlu oldukları için ilk yıkamada sadece dalinin yumuşatıcısından kullandım diğer yıkamalarda dalan roxy sabun tozunu kullanıcam😊