Canimbebegimm41 sanırsam benim gibisin. Ya ben uzun zamandır yaşıyorum bunu doktora gitmeyi düşünüyorum bunun için cildiyeye. Sağ göğsümün altında resmen etim açıyor iç çamaşırdandır diyorum ama çıkarıyorum yok geçmiyor uzun zamandır yaşıyorum bunu ne bir kızarıklık ne de başka bişey hiç birşey yok benimde. Bende bu konuda post açacaktım bu başına gelmiş biri var mı diye. 34+4 deyim belki bir aydır belki daha fazla o şekildeyim. Ablam falan iç çamaşırın dantelli ondan olmuştur karnında büyüyor ya değdikçe öyle olmuştur dedi ama bence ondan değil ama neyden bilmiyorum ☹️