gozde14 devlette tek tek organları göstermiyorlar size . Ayrıntılı açıklama yapmıyorlar. Ekranda siz görmüyorsunuz. Kısa sürüyor bakıp bakıp sağlıklı diyip geçiliyormus. Yüzünü de göstermiyorlar devlette. Gidenlerin yorumu bu. Emin olamadıkları için genelde özele gidiliyor. Bebeğin organları kan akışı sağlığı vs insan kendi görünce daha emin oluyor . Sağlığı için bir kere gidilmesi lazım iyi bakan bir yere.