35.haftamda benimde sancılarım başladı hastanede yattım ciğer geliştirici iğne vurdular doğum olursa diye ama nidicard diye bi hap var kasılmaları durduruyor onu kullandim çok şükür işe yaradı doktorlar doğuma kendini hazirla dediği halde bebek doğmadı eve çıktım ve şu an 37+4teyim inşallah salı günü doğum yapacağım tam 38de. Ama ilk çocuğumda 40+1de doğdu doğum anında amniyon sıvısını yutmuş ve ciğerine kaçmış solunum problemi olmuştu 5 gün küvezde kalmıştı. Yani haftası çokta önemli değil bişey olacak olduktan sonra oluyor koruyacak olan Rabbim hiç korkutmayın kendinizi Allah’a emanetiz bizde bebişlerimizde