Merhabalar,ben takipli olduğum hastahane dışında bir hastanede 13. Haftamda ikili test yaptırdım orda ultrasonda bakarken doktora cinsiyetini sordum erkek dedi hayırlı olsun falan dedi çok emin şekilde,dün de 16. Haftamda kendi doktorumda rutin kontrole gittim cinsiyetini sordum %99 kız dedi çok kafamı karıştırdılar bu kadar farklı nasıl olabilir bilemedim 🥺