mom130 Mubbzkr ben de her ay en az beş altı gün olurdum. Son üç aydır iki gün oluyorum üçüncü gün lekelenme ve akşamına kesiliyor. Geçen ay kimyasal gebelik geçirdim. Halk arasında günlerin kisalimca rahim bebek arıyor hazırlık yapıyor diyorlar ne kadar doğru bilmiyorum. Kimyasal geçirdiğimde bile iki gün sürdü kanama.
busey_42 Mubbzkr Bende her ay 4 gün adet oluyordum son adet 11 Kasım ve o zaman 2 gün geldi normal adet değildi galiba yerleşme kanaması diyorlar öyleymiş benimki ve sonrasında 4 gün sonra sol kasığımda ağrı olmuştu. daha sonra ki ay adetim gelmeyince test yaptım 20 Aralık da pozitifti. 😍. Ve her ay düzenli adet olurdum korunmayi bıraktıktan sonra 4 ay boyunca düzensiz geldi günleri 4.ayda hamile kaldığımı öğrendim ☺️☺️
Mubbzkr mom130 hak arasında dedikleri inşallah doğrudur 🙂 23 Şubat’ta randevum var bakalım doktor ne diyecek.
Bfduam busey_42 2 gün gelen adetin leke gibi miydi silince peçeteye gelen yoksa normal pedi dolduracak yoğunlukta adet kanaması mı? Sonraki ay adetiniz gelmediginde kaç haftalık hamileymişsiniz? O iki günlük kanamada mi hamilelik varmış?
busey_42 Bfduam hayır hiç pedi doldurmadı sadece bir tane ped değiştirdim ilk defa öyle olmuştu çok az geldi normal kan değil biraz pembemsi gibiydi diğer ay yaptığımda 6 haftalık hamileymişim