Asilsmommm Az hareket gibi çok hareket de bir sorun mudur kızlar covidim bu arada bebeğim bi o tarafa bi bu tarafa gidiyor bayadır
Erol Asilsmommm ben 31 haftalık hamileyim benim oğlumda aşırı hareketli maşallah diğeri oglum cok zor hissederdik hareketlerini bazen haftalarca hissedemezdik hastaneye giderdik kalp atışı varmı dıye buda maşallah ordan oraya
Eliff89 Asilsmommm Hareketli olması iyidir demişti doktorum . Hareketsiz olmasından iyidir sürekli hissetmek çok güzel 🥰
Mrskocc Sorun yoktur ya benim de 38+4 oldu demin nefesim kesildi öyle hareketli ki hareketler bugudukçe azalır diyorlardı halbuki 😃
Selime28 Mrskocc şuan tam olarak aynı şeyi düşünüyorum 37+4 bebek direk karnından cikicak sanki içerde maç var
Mrskocc Asilsmommm valla 40 a kadar beklicem dedi doktor artık o zamana kadar gelir mi gelmez mi Allah bilir suni yemekten korkuyorum umarım gelir 😁
Asilsmommm Mrskocc aynen benimki de öyle dddi 40 a kadar gelcek gibi değl ama ilk gebelik olduğundan 🤣