Canim benimde bu gun oldu sağ kasik sanki bıçak saplar gibi iğne batması gibi baya can yakıciydi.. ama geçti bir iki kere oldu daha olmadı şükür birde benim 2.5 yasinda oglum var biraz hareketli onun peşinde ev işiydi derken yoruluyorum sanırım.ondan ama sen içine sinmiyorsa gelmediyse bir dr a git istersen için rahat eder en azindan