Zelaldua Canımlar bebeğim kanala girmiş 36. Haftadayım normal mi değil mi bi fikrim yok yüzü eziş büzüştü görünmüyordu kafamda deli sorular öyle orda rahat eder mi? Doktor dedi çok ayakta durmuşsun ondan erken aşağı inmiş aynı durumda olan var mı acaba
2bebe1gebe Zelaldua yani 2 gebeliktede 31 haftamdam itibaren doğum kanalındaydı bebeklerim erken soğum riskim vardı ama biri 38 biri 39 haftaya ladar ilerkedi haftam erken olduğu için sıkıntılıydım ben ama normalde zsten doktorlar 36 dan sonra doğum yolu gözlüyor yani sadece doktoru geçtim hepimiz için 36 37den sonra doğum her an başlabilir artık doğuma yaklaştığımıx zamanlar yani doktorunuz sıkıntı görmediyse kafanıza takıp moralinizi boxmayın
Durunbigeldim Zelaldua eder tabi😀zamanı gelmiş kanala inmesi normal. Atakta kalma ile alakası ne anlamadım bende devamlı aktiftim yürütüşler falan yapardım gezerdim hep ama benşm ki asla inmedi kanala
Zelaldua 2bebe1gebe peki size yatış verdi mi bana dedi ki olabildiğince bu iki haftayı atlatmaya bak ama bilemedim
2bebe1gebe Zelaldua erken doğum riskim olduğu için doğuma kadar olan süreci yatarak geçirdim lavaboya bile kalkma diyim sen ciddiyetini anla dedi doktorum ama benim acilmalarimda oluşmuştu tabi şu hastanenin merdivenlerini Bi tür çık gel çocuk sen Bi tür atana kadar doğar o kadar gelme durumunda demişti doktorum ama dediğim gibi çok çok korkulacak Bi haftada değilsiniz çocuğun içeride kaldığı 1 gün bile çok değerliymiş orası ayrı