[silindi] Ben 24 yaşındayım ve ilk hamileliğim şuan 5 haftalığım ve kasıklarım da sanki regl olucakmışım gibi kuvvetli bir sancı var bugün sabah saatlerinden beri normal mi? Kanama vs yok.
Duy_gu [silindi] kanama yoksa sıkıntı yok canım yerleşme ağrısı bebek kendine yer yaparken ağrı olur geçer inşallah
LawyerEce [silindi] 12. Haftaya kadar benim kasık ağrılarım devam etmişti farklılık gösterir ama yeni hamileliklerde normal bir gösterge.
yagmur_s [silindi] kanama yoksa normal. Benim 3 hafta falan sürdü o ağrı hiç geçmedi. Bildiğin regl sancısıydı.
[silindi] yagmur_s sanırım benimde devam edicek regl dönemlerim zaten çok sancılı olurdu teşekkür ederim içim rahatladı gerçekten
yagmur_s [silindi] valla edebilir bence benim hafif de olsa hep o sancı durdu yani. Artık daha az. Şimdi bel ağrım var çok oturunca özellikle ağrıyor.